پروفیل استیل ۳۰۴

پروفیل استیل 304 یکی از پرکاربردترین فولادهای زنگ‌نزن موجود در بازار است و رایج‌ترین انواع آلیاژ استیل است که در کاربردهای صنعتی و حتی دکوراتیو استفاده می‌شود. این پروفیل اصطلاحاً یک آلیاژ استیل آستنیتی است که به آن ضد زنگ “18/8” نیز اشاره می‌شود، زیرا ترکیب فولاد آن شامل 8% نیکل و 18% کروم است.

حضور کروم در ترکیب فولاد باعث افزایش قابل توجه مقاومت مواد در برابر اکسیداسیون و خوردگی می‌شود. اگرچه فولاد در طول زمان ممکن است کدر شود، اما استیل 304 علاوه بر مقاومت در برابر اکثر اسیدهای اکسید کننده، قابلیت مقاومت در برابر زنگ زدگی معمولی را نیز دارد.

محصولات فولادی ضد زنگ برای استفاده‌های طولانی مدت با مقاومت عالی در برابر خوردگی فلزات مناسب هستند. پروفیل استیل 304 که به روش نورد سرد تولید شده باشد، همچنین از نظر استحکام کششی بالاتری برخوردار است و دارای تلرانس‌های ابعادی دقیق‌تر است.

این پروفیل ضد زنگ 304 قابلیت جوشکاری عالی دارد، تمیز کردن آن نیز ساده است، قابلیت شکل‌پذیری آن آسان بوده و از نظر ظاهری نیز برای مصارف دکوراتیو بسیار کارآمد است.

کاربرد پروفیل استیل ۳۰۴

استفاده از پروفیل استیل 304 در صنایع مختلف، از جمله فرآوری مواد غذایی، رایج است. این پروفیل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی ناشی از اسیدهای موجود در مواد غذایی، بسیار مناسب است. در نتیجه، از آن در تولید اقلام مختلفی مانند میز کار، یخچال و تجهیزات فرآوری استفاده می‌شود. همچنین، گرید 304 برای صنایع داروسازی، تجهیزات پزشکی و محیط‌های استریل مناسب است.

پروفیل استیل 304 همچنین در ظروف شیمیایی، ماشین‌آلات صنعتی و در صنعت مواد غذایی به کار می‌رود. از آن در صنعت ساخت و ساز نیز به طور گسترده استفاده می‌شود، از جمله در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان به صورت نرده و حفاظ.

مجموعه استیل رخ، تامین کننده محصولات استیل با کیفیت بالا مانند لوله‌های استیل دکوراتیو و صنعتی، کویل و ورق استیل است. ما محصولات استنلس استیل با انواع استانداردها را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در سراسر ایران عرضه می‌کنیم.